Kuidas valida suvepäevadeks reklaamkingitusi, mis inspireerivad ja jäävad meelde?
Tähenduslikud reklaamkingitused - turundusjuhi saladusrelv ja personalijuhi motivatsioonipakett ühes
Reklaamkingitused pole enam lihtsalt logoga pliiats või suvaline stressipall - 2025. aastal on need nutikad tööriistad, millega saab brändi teha nähtavaks, töötajaid hoida motiveerituna ja väärtusi kommunikeerida nii, et isegi konkurent hakkab mõtlema: "Huvitav, kas me saaks ka niimoodi?"
Kingitused, mis kõnelevad rohkem kui eelarve
PPAI uuringu järgi mäletab 90% inimestest, kes neile kingituse tegi. Ja 80% neist mäletab ka brändi sõnumit – mis on enam kui võib öelda mõnest Instagrami story'st, mis kaob 24 tunniga nagu eilne motivatsioon.
Seega jah - õigesti valitud T-särk, termostops või märkmik ei kao mitte ainult sahtlipõhja, vaid jääb elama kapi otsa, töölauda või veel parem igapäevasesse kasutusse. Ja kui su töötaja läheb personaliseeritud joogipudeliga trenni? Tere tulemast orgaanilisse turundusse!
Personaalsus: sest “ühele suurus” ei sobi kellelegi
Masstoodangul on oma koht... ladudes. Tänane töötaja ootab kingitust, millel on päriselt mõte. Nimi, motiveeriv sõnum, või isegi lihtsalt hea disain – kõik see ütleb: “Me märkasime sind.”
Personaliseeritud termospudel suvepäevadel? Graveeritud märkmik koos naljaka meeskonnasisese tsitaadiga? Väikesed asjad, mis ütlevad palju.
Jätkusuutlikkus - rohkem kui lihtsalt roheline sõnapaar
Kui su reklaamkingitus kõlab loodushoiu nimel, aga karjub plastmassist, siis noh... see ei tööta. 2025. aastal on edumeelne ettevõte see, kes valib taaskasutatud materjalist kotid, bambusest pastakad, roostevabast terasest kohvitopsid - ja teeb seda läbimõeldult, mitte lihtsalt "sest see on moes."
Selline kingitus ütleb: „Me hoolime“ - ja mitte ainult kliendi või töötaja tunnetest, vaid ka sellest, mis maailmast homme järele jääb.
Nutiajastu vajab nutikaid kingitusi
Kui su töötajad töötavad pilves, siis pole mõtet kinkida neile märkmikku, mille ainus funktsioon on tolmu koguda. Mõtle juhtmevabade laadijate, USB-vidinate või isegi nutipudelite peale. Jah, nutipudel - see tuletab inimesele meelde, et ta pole kaheksa tundi vett joonud. Rohkem tervist, rohkem tänu, rohkem brändi nähtavust.
Praktilisus = armastus esimesest kasutuskorrast
Küsid, mis jääb alles ja mida päriselt kasutatakse? Lihtne:
-
Nokamütsid ja pusad - suvepäevade hitt (ja kõigi grupipiltide taust!)
-
Joogitopsid ja termosed - igapäevane kaaslane teel kontorisse
-
Kirjutustarbed ja märkmikud - eriti kui need ütlevad midagi nutikat
-
Seljakotid - töötaja uus lemmik, sinise IKEA koti asemel
Motivatsioon ei pea maksma varandust
Hästi valitud reklaamkingitus võib olla:
-
tervitus uus töötajale,
-
tänu tiimi pingutuse eest,
-
suvepäevade meene, mille üle räägitakse veel jõulupidudel.
Pole vaja kulda ja karda. Lihtsalt midagi, mis ütleb: “Meil on hea meel, et sa oled meiega.”
Reklaamkingitus kui brändi nähtavuse ninjatööriist
73% inimestest eelistab brändi, kes on neile midagi kinkinud. 81% muudab oma arvamust positiivsemaks ka siis, kui kõik ei lähe just libedalt. Selles valguses on reklaamkingitus odav kindlustuspoliis brändi mainele.
Suvepäevad: ideaalne stardiplatvorm
Suvepäevad pole ainult grill ja grupp selfisid - need on ideaalne hetk oma bränd väärtustena kohale viia:
-
Inimesed kannavad su kingitust.
-
Inimesed kasutavad su kingitust.
-
Inimesed mäletavad, kes selle andis.
Logoga T-särk, korduvkasutatav kohvitops, nimeline märkmik või taskulamp, mis tegelikult ka töötab - kui see on mõeldud kasutajale, mitte ainult logole, siis töötab see aastaid.
Võta meiega ühendust ja küsi pakkumist!