LAI VALIK REKLAAMKINGITUSI

Kõik reklaamteenused ühest kohast - mugav, kiire ning professionaalseim teenindus

Kuidas valida suvepäevadeks reklaamkingitusi, mis inspireerivad ja jäävad meelde?

05.05.2025

Jagage seda artiklit sõpradega:

Tähenduslikud reklaamkingitused - turundusjuhi saladusrelv ja personalijuhi motivatsioonipakett ühes

Reklaamkingitused pole enam lihtsalt logoga pliiats või suvaline stressipall - 2025. aastal on need nutikad tööriistad, millega saab brändi teha nähtavaks, töötajaid hoida motiveerituna ja väärtusi kommunikeerida nii, et isegi konkurent hakkab mõtlema: "Huvitav, kas me saaks ka niimoodi?"

Kingitused, mis kõnelevad rohkem kui eelarve

PPAI uuringu järgi mäletab 90% inimestest, kes neile kingituse tegi. Ja 80% neist mäletab ka brändi sõnumit – mis on enam kui võib öelda mõnest Instagrami story'st, mis kaob 24 tunniga nagu eilne motivatsioon.

Seega jah - õigesti valitud T-särk, termostops või märkmik ei kao mitte ainult sahtlipõhja, vaid jääb elama kapi otsa, töölauda või veel parem igapäevasesse kasutusse. Ja kui su töötaja läheb personaliseeritud joogipudeliga trenni? Tere tulemast orgaanilisse turundusse!

Personaalsus: sest “ühele suurus” ei sobi kellelegi

Masstoodangul on oma koht... ladudes. Tänane töötaja ootab kingitust, millel on päriselt mõte. Nimi, motiveeriv sõnum, või isegi lihtsalt hea disain – kõik see ütleb: “Me märkasime sind.”

Personaliseeritud termospudel suvepäevadel? Graveeritud märkmik koos naljaka meeskonnasisese tsitaadiga? Väikesed asjad, mis ütlevad palju.

Jätkusuutlikkus - rohkem kui lihtsalt roheline sõnapaar

Kui su reklaamkingitus kõlab loodushoiu nimel, aga karjub plastmassist, siis noh... see ei tööta. 2025. aastal on edumeelne ettevõte see, kes valib taaskasutatud materjalist kotid, bambusest pastakad, roostevabast terasest kohvitopsid - ja teeb seda läbimõeldult, mitte lihtsalt "sest see on moes."

Selline kingitus ütleb: „Me hoolime“ - ja mitte ainult kliendi või töötaja tunnetest, vaid ka sellest, mis maailmast homme järele jääb.

Nutiajastu vajab nutikaid kingitusi

Kui su töötajad töötavad pilves, siis pole mõtet kinkida neile märkmikku, mille ainus funktsioon on tolmu koguda. Mõtle juhtmevabade laadijate, USB-vidinate või isegi nutipudelite peale. Jah, nutipudel - see tuletab inimesele meelde, et ta pole kaheksa tundi vett joonud. Rohkem tervist, rohkem tänu, rohkem brändi nähtavust.

Praktilisus = armastus esimesest kasutuskorrast

Küsid, mis jääb alles ja mida päriselt kasutatakse? Lihtne:

Motivatsioon ei pea maksma varandust

Hästi valitud reklaamkingitus võib olla:

  • tervitus uus töötajale,

  • tänu tiimi pingutuse eest,

  • suvepäevade meene, mille üle räägitakse veel jõulupidudel.

Pole vaja kulda ja karda. Lihtsalt midagi, mis ütleb: “Meil on hea meel, et sa oled meiega.”

Reklaamkingitus kui brändi nähtavuse ninjatööriist

73% inimestest eelistab brändi, kes on neile midagi kinkinud. 81% muudab oma arvamust positiivsemaks ka siis, kui kõik ei lähe just libedalt. Selles valguses on reklaamkingitus odav kindlustuspoliis brändi mainele.

Suvepäevad: ideaalne stardiplatvorm

Suvepäevad pole ainult grill ja grupp selfisid - need on ideaalne hetk oma bränd väärtustena kohale viia:

  • Inimesed kannavad su kingitust.

  • Inimesed kasutavad su kingitust.

  • Inimesed mäletavad, kes selle andis.

Logoga T-särk, korduvkasutatav kohvitops, nimeline märkmik või taskulamp, mis tegelikult ka töötab - kui see on mõeldud kasutajale, mitte ainult logole, siis töötab see aastaid.

Võta meiega ühendust ja küsi pakkumist! 

Jagage seda artiklit sõpradega: